دوره آموزشی دستیار پزشک

دوره آموزشی دستیار پزشک دوره آموزشی دستیار پزشک

دستیار پزشک 

دوره دستیار پزشک (Doctor's assistant) یک دوره مهارتی حرفه ای در حوزه پزشکی است که یکی از پر تقاضا ترین دوره کوتاه مدت حوزه سلامت محسوب میشود .

یادگیری این دوره در دفتر مرکزی انجمن پرستاری ایران صورت می گیرد علاوه بر اینکه طبقه بندی این مهارت در مراکز درمانی ، امدادی، آمبولانس ، مطب ها ، کلینیک ها و خدمات پرستاری در منزل داشته دانش افزایی دوره دستیار پزشک برای هر فردی ضروری می باشد این دوره اشتغال زایی با بستر کاری مناسب در مراکز درمانی دارد و هم در طول زندگی برای هر فردی ممکن است نیاز باشد. در این دوره ما موارد مهمی همچون احیای قلبی ریوی (SPR) بزرگسالان و کودکان، ارزیابی مصدومین در تصادفات و آموزش اقدامات امدادی ، یادگیری تزریق سرم و انواع تزریقات وریدی، عضلانی ، انواع پانسمان و بانداژها ، آتل بندی، کنترل فشار خون ، کنترل قند خون ،اکسیژن را به مهارت جویان مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران (دفتر مرکزی) توسط اساتید مجرب و قدیمی با 35 سال سابقه فعالیت در سراسر کشور آموزش داده می شود.

شما می توانید برای اطلاع از شهریه دوره که نسبت به تمام مراکز آموزشی انجمن پرستاری شعبه مرکزی کمترین قیمت و بهترین آموزش را در حداقل مدت زمان ارائه می دهد همچنین امکان پرداخت اقساطی شهریه را نیز فراهم نموده است برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 02166575754 یا به این آدرس مراجعه نمایید. میدان انقلاب خیابان آزادی نبش خیابان والعصر روبه روی ایستگاه بی آر تی دکتر قریب ساختمان تمجیدی طبقه 4 مراجعه نمایید.

شرکت در دوره آموزشی دستیار پزشک برای عموم آزاد است

دوره دستیار پزشک یک دوره مهارتی حرفه ای در حوزه پزشکی است که گل دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت محسوب میشود زیرا یادگیری دوره دستیار پزشک در دفتر مرکزی انجمن پرستاری ایران علاوه بر اینکه طبقه بندی شغل در مراکز درمانی،امدادی،آمبولانس مطب ها، کلینیک ها و خدمات پرستاری در منزل داشته دانش افزایی دوره دستیار پزشک برای هر فردی واجب و ضروری است یعنی هم اشتغال زایی دارد با بستر کاری مناسب در مراکز درمانی و هم در طول زندگی برای هر فردی لازم است 

علاوه بر مزایای کاربردی که گفته شده مدارک دوره دستیارپزشک چند سالی است برگزاری آن به سیستم آموزشی ما ملحق شده بین المللی و قابل ترجمه بوده و جهت مهاجرت هم مورد تائید امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان مهاجرت نیز می باشد.

بغیر از طبقه بندی شغلی که یک عده جهت دانش آفزایی این دوره دستیار پزشک را میگذرانند و هر کجا که نیاز به کمک از دانش آموختگان این دوره باشد با یادگیری های مهمی که انجام شده به نحو احسن اقدامات اولیه را برای نجات جان انسانها چه خود، چه خانواده و چه در جامعه میتواند مفید واقع شده و برای مجموعه ما هم باعث افتخار باشند و سخن پایانی اینکه دانش آموختگان دوره دستیارپزشک دفتر مرکزی انجمن پرستاری ایران موظف هستند در حد شرح وظایف خود اقدام لازم بعمل آورند و این دوره های مهارتی حوزه سلامت را تک تک افراد جامعه یاد بگیرند تا باعث و شاهد ارتقای دانش بهداشتی و امدادی در جامعه باشیم.

دستیار پزشک به فردی گفته می‌شود که در اغلب موارد تحت نظارت یک پزشک فرآیندهای درمانی و اداری را انجام می‌دهد. این شغل برای آن دسته از افرادی که به پزشکی و درمان بیماران علاقه دارند اما به هر دلیل در رشته پزشکی تحصیل نکرده‌اند، موقعیت شغلی ایده‌آلی است. سرفصل ها: 

سرفصل دوره دستیار پزشک 

۱-آشنایی با آناتومی بدن انسان

۲-احیای قلبی پایه و پیشرفته

۳- کنترل عفونت و حفاظت فردی

۴- کنترل علائم حیاتی

۵- اصول تغذیه و رژیم درمانی

۶- آشنایی با اصطلاحات اختصاصی پزشکی

۷- مراقبت های سونداژ،لوله بینی معده

۸- بیمه ، مستندات پرونده

۹- آشنایی با آزمایشات چکاپ

۱۰- پانسمان و آتل گیری

۱۱- گرفتن نوار قلب

ECG ۱۲-سوختگی و مسمومیت

۱۳- دیابت و فشار خون

۱۴- تریاژ

۱۵- تزریقات(آشنایی با عوارض غیر علمی)

۱۶-مراقبت های زخم و بخیه

۱۷- کم خونی و بیماری خونی

مزایای گذراندن دوره دستیار پزشک در انجمن پرستاری ایران 

یکی از مهم ترین مزیت دوره دستیار پزشک در مرکز انجمن پرستاری واقع در ساختمان تمجیدی این است که صدور مدرک به صورت بین المللی و قابل ترجمه بوده و مورد تایید امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان مهاجرت می باشد. برخی از افراد صرفا به دلیل دانش افزایی این دوره را می گذرانند می تواند نقش بسیار موثری در هر شرایطی از جمله خانواده و یا در موقعیت های دیگر برای نجات افراد می تواند داشته باشد. از این رو خوب است که دانش آموختگان دوره دستیار پزشک دفتر مرکزی انجمن پرستاری ایران موظف هستند به اندازه شرح وظایف خود اقدام لازم بعمل آورند.

 برای اطلاع از شرایط مهاجرت دستیار پزشک تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزشی دستیار پزشک با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس و شماره تماس انجمن پرستاری : میدان انقلاب به سمت حیابان آزادی رو به روی ایستگاه BRT دکتر غریب نبش خیابان والعصر ساختمان پزشکان تمجیدی پلاک 109 طبقه 4  شماره تماسها :02166575754 - 02166120265 

متقاضیان محترم دوره های آموزش مهارتی،حرفه ای علوم پزشکی کوتاه مدت حوزه سلامت ،به اطلاع  می رساند ما تنها و اولین سازمانی هستیم (شرکت یاموسسه نیستیم که با ۳۵سال سابقه درخشان آموزشی) که سالانه پذیرای ده ها هزار فراگیر در رشته های مختلف آموزش ملی مهارتی علوم پزشکی، در مراکز آموزشی سراسرکشور تحت پوشش  انجمن پرستاری ایران بوده و ادعا داریم هیچ کیفیت و اعتباری اتفاقی نبوده و دوره های مربوطه را با حداقل شهریه و درحداقل زمان برای متقاضیان آزاد و افراد لیسانس،فوق لیسانس و بالاتر رشته های عمومی که موفق به پیداکردن کار نشدند که متقاضی این دوره ها هستند ، بستری شغلی مناسبی با رویکرد اشتغال برای متقاضیان اکثر رشته ها توسط اساتید مجرب دکتری پرستاری، پزشکی دندانپزشکی و دارو سازی برگزار کرده و با اعطا مدرک رسمی و بین المللی دو زبانه به فراگیران خود و با ایجاد زمینه کارآفرینی خود در داخل کشور در رشته های مختلف پس از آموزش برای گروه های هدف مثل دوره های (دستیار دندانپزشکی، تکنسین داروخانه، دستیارپزشک، نمونه گیر و پذیرش آزمایشگاه، سالمندیارحرفه ای، پزشکیار ورزشی، تزریقات و پانسمان،

مدیریت زخم، امدادگر اورژانس...) توانسته است تعداد زیادی از دانش آموختگان دوره های خود را به مراکز کاریابی و استخدامی معرفی کرده و افراد استخدام شوند. همچنین با توجه مورد تائید بودن مدارک پایان دوره مرکز ملی،مهارتی علوم پزشکی انجمن پرستاری ایران توسط امور خارجه و دادگستری افراد زیادی با مدارک ما جهت مهاجرت اقدام به ترجمه مدارک نموده و به سفارتخانه های مختلف مورد نظر ارائه مینمایند که با تکمیل رزومه خود منجر به مهاجرت شده و در رشته مربوطه در خارج از کشور پس از مهاجرت در مراکز بهداشتی،درمانی،دندانپزشکی وداروئی مشغول بکارشوند.

 

آدرس محل تشکیل کلاسها :

میدان انقلاب خیابان آزادی روبه روی ایستگاه بی آرتی قریب نبش خیابان والعصر پلاک ۱۰۹ ساختمان پزشکان تمجیدی طبقه ۴

پست الکترونیک :Elme.salamat@gmail.com

تلفن های مرکز آموزش: 
02166575754
09010580311

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

چگونه میتوانم به شما کمک کنم؟
Close and go back to page

تمامی حقوق سایت متعلق به مرکز آموزش انجمن پرستاری می باشد . | طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه

Search